Communicatie

Intelligente functies voor individuele wensen.

De communicatievoorzieningen in liftinstallaties creëren veel voordelen: onderhoudskosten kunnen tot een minimum herleid worden door middel van een diagnose op afstand, er kunnen gebruiksanalyses worden uitgevoerd, responstijden kunnen worden verkort en er kan extra informatie voorzien worden.

Als u dat wenst, kan onze besturing uw liftinstallatie 24 uur per dag bewaken. Op deze manier worden de storingsoorzaken vroegtijdig opgemerkt en kunnen kleinere functionele storingen worden hersteld via een diagnose op afstand. Het noodoproepsysteem is gekoppeld aan een controlekamer zodat uw liftinstallatie in geval van een storing geïdentificeerd en overgenomen kan worden. Mocht u toch ooit assistentie ter plaatse nodig hebben, zorgt ons landelijk netwerk van servicemonteurs dat de deskundige hulp u snel bereikt.

Daarnaast biedt onze intelligente Teleservice u extra functies zoals misbruikdetectie, of automatisch starten in geval van een storing. thyssenkrupp Monitoring - de analyse- en controletool - wordt gebruikt om het functioneren van uw liftinstallatie(s) te controleren en te bewaken, en kan tot wel 50 liften bewaken. Deze tool houdt uw liften altijd in de gaten en kan worden aangepast aan individuele wensen.